Контакт-центр 044-36-46-104
 
Контакт-центр 0362-461-104

Новини

  • 07.02.2017 / 15:29

    «Рівнегаз» провів серію публічних аналізів якості газу

    Якість газу з різних точок відбору перевіряли в присутності представників ЗМІ та громадськості. Результати лабораторних аналізів засвідчили, що в усіх пробах основний показник якості газу – калорійність - на Рівненщині на 8-9% перевищує вимоги державного стандарту. Що стосується різниці в калорійності, то для справедливої сплати за використаний газ в Європі використовують його перерахунок з кубичних метрів в енергетичні одиниці – зазвичай це кВт*год.

    Читати далі
  • 12.01.2017 / 11:47

    Через грубе порушення експлуатації газових приладів до лікарні потрапили п’ятеро людей

    Одночасно працюючі газові прилади та примусова електровитяжка стали причиною накопичення чадного газу в квартирі здолбунівчан. Такими є попередні висновки фахівців, які займаються розслідуванням нещасного випадку, що трапився у перший день Різдва у райцентрі Здолбунів на Рівненщині.

    Читати далі
  • 30.12.2016 / 13:27

    На новорічні свята мешканці Рівненщини зможуть передати показання лічильників у будь-який зручний час

    За допомогою альтернативних каналів зв’язку з ПАТ «Рівнегаз», попри новорічні свята та вихідні дні, усі мешканці області зможуть без труднощів передати показання газових лічильників. Для зручності дані лічильників можна надіслати СМС-повідомленням, або через Інтернет за допомогою онлайн-сервісу Особистий кабінет. Також передати показання можна через голосове меню Контакт-центру або ж безпосередньо зателефонувати операторам, які працюватимуть у святкові дні без вихідних.

    Читати далі
  • 30.12.2016 / 12:17

    «Рівнегаз» нагородив переможців конкурсу дитячих творчих робіт

    Напередодні новорічних свят у ПАТ «Рівнегаз» привітали та нагородили переможців дитячого конкурсу творчих робіт, що проводився у рамках місячника безпечного користування газом у побуті. Одинадцять школярів, чиї роботи визнали найкращими, отримали грошові призи, грамоти та солодкі подарунки.

    Читати далі
  • 27.12.2016 / 13:10

    Аварійна служба ПАТ «Рівнегаз» з початку року отримала 11 тисяч викликів

    З початку 2016 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ «Рівнегаз» відреагувала на 11 тисяч заявок від споживачів регіону. Основними причинами аварійних ситуацій при користуванні газом у побуті традиційно залишаються самовільне встановлення або заміна газових приладів та їх використання не за призначенням.

    Читати далі