Контакт-центр (0362) 461-104
 
Контакт-центр (0362) 461-104

Новини

31.03.2020 / 13:29

Центри обслуговування клієнтів вже 2 тижні працюють онлайн

За два тижні з часу введення карантину ЦОКи АТ «Рівнегаз» прийняли понад 5100 телефонних звернень. Майже 200 споживачів отримали довідки та необхідні документи, замовивши їх попередньо. Також за цей час було надано 40 письмових консультацій.
ЦОКи працюють онлайн ЦОКи працюють онлайн ФОТО: АТ "Рівнегаз"

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України, у Акціонерному Товаристві «Рівнегаз» з 16 березня діють карантинні заходи, які продовжено  до 24 квітня. Нагадуємо, центри обслуговування клієнтів, а їх в області 6,  не ведуть прийом споживачів природного газу в звичайному режимі. Частина менеджерів працює на своїх робочих місцях, а частина виконує свої повноваження віддалено, але також відповідає на дзвінки абонентів.

Тож всі нагальні питання щодо оформлення технічної документації, заявок, видачі документів ви можете вирішити,  скориставшись номерами контак-центрів 067 0101 104 або 0362 461-104. Зателефонувавши за цими номерами,   можна у телефонному режимі повідомити показання лічильника, провести звірку, повідомити іншу причину звернення, при потребі домовитися про зустріч.

Працівники цоків підготують документи, аби споживач під’їхав на визначену годину  і забрав їх. Водночас, нагадуємо у зв’язку з  карантином  вирішити газові питання допоможуть онлайн-сервіси:
-особистий кабінет на сайті 104.ua.
-мобільний додаток 104Mobile для Android
-мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone
-чат-бот «7104ua» у Viber
- контакт центр.

Дякуємо за розуміння!