Контакт-центр (0362) 461-104
 
Контакт-центр (0362) 461-104

Новини

01.03.2019 / 14:09

ПАТ «РІВНЕГАЗ» ВІДКРИВ ЧЕТВЕРТИЙ СУЧАСНИЙ ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ НА РІВНЕНЩИНІ

1 березня запрацював новий центр обслуговування клієнтів від «Рівнегазу» у Дубно. Відтепер, понад 22 тисячі побутових споживачів газу в районі зможуть в одному місці швидко, якісно та комфортно отримувати весь спектр послуг: починаючи від консультацій щодо особового рахунку, та можливості реструктуризації боргу, закінчуючи оформленням документів на підключення до газової мережі.
Відкриття ЦОК в м. Дубно Відкриття ЦОК в м. Дубно ФОТО: ПАТ "Рівнегаз"

Відкриття ЦОКу в Дубно,  є черговим етапом реалізації комплексної програми «Рівнегазу» з розвитку клієнтського сервісу. В Центрі впроваджена автоматизована «електрона черга», програмне забезпечення  якої дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки та зменшити час очікування споживача в черзі. До того ж електронні табло та голосові повідомлення інформують клієнтів в операційному залі про наявність і номери вільних менеджерів.

«Головна мета відкриття Центру - стати ближче до споживачів, спростити  зв’язок між газовою компанією та користувачами природним газом. Тепер, в одному приміщенні клієнти компанії зможуть вирішити низку питань - починаючи від консультацій по особовому рахунку, здійснення оплати за газ, закінчуючи оформленням документів на підключення до газової мережі, газових приладів, їх ремонту тощо», - наголосив Голова правління ПАТ «Рівнегаз» Петро Андрійович Дубас.

Приділена увага і зручному зонуванню приміщення ЦОК: в залі встановлені дивани, кулер з водою, для клієнтів з дітьми є облаштований дитячий куточок, а для людей з обмеженими можливостями встановлено спеціальний пандус.

Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по п’ятницю, з 8.00 до 17.00 год. без обідньої перерви.