Контакт-центр (0362) 461-104
 
Контакт-центр (0362) 461-104

Новини

24.02.2020 / 16:49

Про рахунки за розподіл газу спілкувалися з клієнтами у Сарнах, Костополі та Березному

21 лютого фахівці Сарненської дільниці "Рівнегаз" провели зустрічі зі споживачами газу у центрах обслуговування клієнтів міст Сарни, Костопіль та Березному. Спілкувалися із споживачами про розділення рахунків та окрему оплату послуги доставки газу
Зустрічі із клієнтами м.Костопіль Зустрічі із клієнтами м.Костопіль ФОТО: АТ "Рівнегаз"

На питання споживачів відповідали Василь Дебелий–начальник Сарненського відділення АТ «Рівнегаз», Сергій Чорний –старший інженер Березнівської дільниці та  Віталій Цимбалюк- старший майстер Костопільської дільниці.Вони розповіли про механізм нарахування послуг, затверджений тариф. На запитання споживачів природного газу спікери зауважили, що плата за розподіл – не нова, за цю послугу абоненти сплачували завжди, однак, раніше вона входила до загальної ціни газу і здійснювалася єдиним платежем. Тільки на початку 2020 року з рахунків за газ вилучена плата за його доставку. Це затверджено відповідною Постановою Національної комісії з питань державного регулювання та комунальних послуг. Плата за розподіл природного газу для кожного споживача розраховується індивідуально і залежить від обсягів спожитого газу у попередній «газовий рік» - з 1 жовтня по 30 вересня 2019 року. Сума спожитого газу за рік, множиться на тариф на доставку та ділиться на 12 місяців. Нагадаємо, тариф який для АТ «Рівнегаз» встановив державний регулятор  -1,20 грн за м куб. в місяць (з ПДВ).
Споживачам, у яких суми незначні, зручніше оплачувати за кілька місяців одночасно. Так можна зекономити на банківській комісії, яка почасти буває вищою вартості послуги розподілу. Для  АТ «Рівнегаз» це вигідно тим, що він отримуватиме рівномірне надходження фінансів для проведення ремонтних  та профілактичних робіт. Присутні мали можливість поставити питання та отримати на них вичерпні відповіді, а також висловити свої думки та міркування щодо виокремлення платіжки за розподіл.
Такі зустрічі відбуваються у всіх центрах обслуговування клієнтів АТ «Рівнегаз» не рідше разу в місяць. Вони допомагають оператору ГРМ знаходити порозуміння із споживачами, доносити специфіку роботи підприємства та роз’яснювати законодавчі документи, якими керується товариство.