Контакт-центр 0362-461-104
 
Контакт-центр 0362-461-104
09.02.2015 / 11:44
Звернення громадян
ПАТ "Рівнегаз" - це велика газопостачальна компанія, яка обслуговує споживачів природного газу Рівненської області. Нашими клієнтами є 254,5 тисяч сімей та понад 3 тисячі підприємств, установ і організацій. Один з головних пріоритетів компанії - забезпечення високого рівня якості обслуговування наших споживачів. Для нас важлива думка кожного нашого клієнта - звертайтеся до нас, якщо маєте запитання, пропозиції або зауваження.

Відповідно до українського законодавства, споживачі послуг мають право написати звернення, скаргу чи подати запит для отримання інформації, яка їх цікавить. Форму, порядок та терміни розгляду звернень регулюють Закони України "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації" та "Про захист прав споживачів".

Також споживачі можуть записатися на особистий прийом до голови правління ПАТ "Рівнегаз" або до профільних заступників.

Вимоги до звернень

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання,зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян», не розглядаються.
  • Письмове звернення  повинно  бути  підписано  заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження.

Форма звернень

Терміни розгляду звернень

Графік прийому громадян керівництвом ПАТ "Рівнегаз"