Контакт-центр (0362) 461-104
 
Контакт-центр (0362) 461-104

Прес-релізи

25.10.2018 / 11:16

За дев’ять місяців 2018 року аварійно-диспетчерська служба ПАТ «Рівнегаз» здійснила 6,5 тис виїздів

У той же час, аварійно-диспетчерська служба не отримує достатньо коштів для фінансування своєї роботи. Станом на 9 місяців поточного року потреби аварійників профінансовані лише наполовину.

Щорічно для забезпечення роботи експлуатаційних служб ПАТ «Рівнегаз» потребує щонайменше 54,4 млн грн. Діючим тарифом покривається лише половина цих коштів. За 9 місяців 2018 року фактичні операційні витрати на фінансування роботи АДС склали лише 19,1 млн грн. Тобто служба недофінансована в два рази. 

Лише витрати на паливо-мастильні матеріали для утримання автопарку експлуатаційних служб газової компанії з початку року становили понад 5,4 млн грн. Це на 10 % більше, ніж за аналогічний період минулого року. Окрім того для забезпечення якісного функціонування аварійно-диспетчерської служби, необхідно своєчасно забезпечувати фахівців спеціальним обладнанням, інструментом, необхідними матеріалами та спецодягом. 

З початку поточного року фахівці компанії Рівнегаз виїжджали за викликами споживачів 6430 разів. Найчастіше звернення до АДС пов’язані з проблемами, що виникають через самовільне встановлення чи заміну газового обладнання, недотримання вимог безпеки при користуванні газовими приладами, а також через несправні димові та вентиляційні канали. 

«Найбільша кількість дзвінків, які надходять на номер «104», пов’язана  з порушенням правил безпеки під час користування газовими приладами в побуті або залученням до роботи з газовими приладами сторонніх осіб. Проте наша служба завжди готова своєчасно відреагувати на виклик. Аварійні заявки виконуються цілодобово та безплатно», - зазначив начальник аварійно-диспетчерської служби  ПАТ «Рівнегаз» Анатолій Богак.  

 Для підтримки високого рівня кваліфікації працівників служби «104» підприємство щороку проводить тренування бригад. Зокрема, цього року команда «Рівнегазу» брала участь у конкурсі-огляді, який проводився серед аварійних служб газу всієї країни. Під час конкурсу відпрацьовувалися дії диспетчера, оперативність доїзду до місця виклику, швидкість ліквідації аварії та вміння надавати невідкладну допомогу.

Джерело:
  • Фахівець зі зв’язків з громадськістю:
    Левчук Вікторія Вікторівна
    Тел.: +380 362 64 39 02
    E-mail:press@rvgas.com.ua